måndag 31 mars 2014

Fredrick (Ursula) Federley (C) deltar i hednisk ritual för att stoppa patrioter.

Vet inte riktigt vad jag ska säga. 
Den sexuellt förvirrade hen-politikern, Fredrick (Ursula) Federley (C), deltog i en hednisk ritual i Dalarna häromdagen. Målet för honom och de andra deltagare var att sätta stopp för "de onda krafterna". Dessa är alltså alla patriotiska partier och rörelser, enligt Federley själv.

Federley och company befann sig i Moras gamla häxbränningsplats. Det är minnesplatsen för häxbålen i Mora år 1669. Just där var politiker tillsammans med Statligt finansierade aktivister på plats för att "bränna sina fördomar". (Jag gissar att det är sina egna fördomar om andra människor). Fördomarna bestod av brandgula pinnar. (...).

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Men det känns som det här valåret kan bli precis hur tokig som helst. I synnerhet när de hycklande "antirasiterna" ska mobilisera sig för att försöka sätta stopp för SD.

SR, Exponerat.

1 kommentar:

  1. En svensk version av Cremation of Care?
    https://en.wikipedia.org/wiki/Cremation_of_Care
    Jag menar de är ju också sodomiter där i Bohemian grove precis som Ursula och Co.

    Valåret är redan smutsigt och det kommer bli smutsigare, och en sån som Ursula är ju på väg att åka ur Riksdagen, då är det lätt att de tar till alla möjliga metoder, C och KD kommer hora sig till max.

    SvaraRadera