söndag 18 maj 2014

D.O.S. länkar till Vatikanska Lönnmördare.



Ett mejl kom för några veckor sen. Det visade sig att den kom från översättaren till Eric Jon Phelps bok Vatican Assassins. Översättaren förklarade för mig i ett mejl, att han befarade att översättningen till svenska, Vatikanska Lönnmördare, skulle tas bort av Scribd. Detta har faktiskt hänt förut, så han bad mig att länka till boken, alltså den svenska översättningen.

I och med att den här bloggen är en av ytterst få som belyser den Hedniska Katolska kyrkans verk för det dom kallar på deras språk för, Novus Ordo Seclorum, så är det givetvis bloggens skyldighet att länka till boken, som avslöjar många viktiga och relevanta element för att förstå sanningen bakom lögnerna, som gärna vill framstå som "sanningar".

Det skulle inte förvåna mig ett dugg om Scribd har en agenda att försöka se till att uppgifterna i boken försvinner och kanske helst glöms bort. Men för svenska läsare så kommer jag att länka dit till höger i beskrivningen längst ner. (2014-05-18).

Och så länkar jag till boken, Vatikanska Lönnmördare, här också. Varsågoda!:

http://www.nyapolitiken.biz/frimurare_o_illuminater/23417589-Eric-Jon-Phelps-Vatikanska-Lonnmordare%5B1%5D.pdf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar